بازرگانی یدک گستر
Rated 4.7/5 based on 1015 reviews

بک استاپ BACKSTOP

بلبرینگ قفلی یا بلبرینگ یک طرفه (BACK STOP) به نوعی از بلبرینگ ها گفته می شود که فقط در یک حرکت می کنند و به اصطلاح در جهت معکوس قفل هستند و اجازه دوران نمی دهند و برای انتقال گشتاور بین شفت و یاتاقان در یک جهت تولید شده اند.

 

بک استاپ

 

بلبرینگ قفلی یا بلبرینگ یک طرفه در محلی استفاده می شود که شفت ما فقط باید در یک جهت دوران کند و یا نیازی به چرخش و دوران به جهت مخالف نیست و یا نمی خواهیم به جهت مخالف گردش و دوران داشته باشیم.

 

معمولا بر روی بلبرینگ قفلی یا همان بلبرینگ یک طرفه جهت چرخش و دوران مشخص شده است که برای نصب بلبرینگ یک طرفه باید به این علامت دقت کرد.

 

نقش بک استاپ در موتور الکتریکی، گیرموتور (حفظ جهت چرخش )
موتورهای الکتریکی تنها میتوانند در یک جهت بچرخند. اگر موتور برخلاف جهت حرکت کند در معرض ریسک خرابی قرار خواهد گرفت که هزینه احیای آن زیاد خواهد بود.
بک استاپ مکانیکی از چرخش در جهت خلاف جلوگیری می کند. راهکارهای خارجی با بک استاپ های قدیمی و راهکارهایی با بک استاپ های یکپارچه مستقیما روی گیرموتور وجود دارند. در حین عملکرد موتور کلاچ فری ویل در وضعیت بیکار قرار دارد و با قفل کردن خود درجا و مهار گشتاور مانع از چرخش در جهت مخالف می گردد.

 

بک استاپ

 

با‌ توجه به نیاز صنایع مختلف به بک‌استاپ‌ها یا بیرینگ‌های یک طرفه در تجهیزات انتقال‌قدرت  و گیربکس‌های فلندر(FLENDER) و اس ای دبلیو (SEW)، این شرکت قادر به تامین و واردات انواع مختلفی از بک‌استاپ‌ها از برنـدهای معتبر جهانی از قبیل RINGSPANN ، STIEBER ، TSUBAKI و غیره با سریعترین زمان تحویل و مناسب ترین قیمت می‌باشد.

 

بازرگانی یدک گستر

 

از تیپ های مختلف:

RSCI,FXM,SN,ASNU,FON,FCN,FN,FNR,BWX,FXRV,BA,BC,FGR,FBE,AA,ALMF,ASK,CR ASK ,BAT ,CSK ,CSKP ,DC ,FS ,ALMF ,FSO ,CEUS ,CSK ,CR ,CSKP ,etc بک استاپ BACKSTOP ، فری ویل FREE WHEEL ، بیرینگ قفلی ، OVERRUNNUNG CLUTCH 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

اشتراک گذاری